Wednesday, March 13, 2013

Sepetang Bersama DianPelangi & LuluElhasbu

Dipendekkan cerita 7 Mac yang lalu saya teman kawan saya pergi aktiviti minum petang bersama Dian & Lulu dekat Jalan Telawi, Bangsar. Pernah jugak dulu saya tau pasal DP (Dian Pelangi) ni sebab buat research pasal fesyen hijabi untuk assignment dulu & melalui blogger Malaysia. Beliau ada bakat di situ sebab saya terkesima melihat rekaan busana beliau dekat google. Tapi saya tak nak lepas peluang untuk jumpa DP depan mata.

Aktiviti yang dijalankan adalah shopping, hijab tutorial & minum petang. Mehla kita tengok gambar yang saya sempat snap.


Tadaa... inilah dia Dian Pelangi @ nama sebenar Dian Wahyu Utami.
Tengah buat kata-kata aluan kepada yang hadir.


DP & Lulu sedang berinteraksi & kongsi tips fesyen.


Walaupun umur kita sama, tapi ketinggiannya tidak sama.
Sempat shopping di situ.



Lulu ini rupanya model dekat Indonesia, baru saya tahu.


Inilah barisan blogger Malaysia yang dikenali, semua friendly belaka.
Kanan sekali tu kawan saya (yang saya kena teman tu, hehe)

Jangan lepaskan peluang!
Saya baca jugak nukilan Kak Shea di blog, best.


Akhir sekali sebahagian koleksi busana di butik DP.
Tunggu kali ke-2 saya datang I'll grab something ye.

No comments:

Post a Comment