Tuesday, February 18, 2014

Berpagi Belum Menuai Murka

OMG dramatiknya tajuk. I like metaphor actually I really do. I like the way the rhetorical figures of speech which is somehow some people find out that it's hard to understand. Good. Stay macam tu biar saya je yang faham. 

Btw assalamualaikum,


Bukan nak menyatakan murka atau apa, cuma harini alhamdulillah mata terbuka semula selepas lena terbuai mimpi (kalau mimpi pun) But lately ni badan selalu sakit-sakit which I dunno how to explain, badan kejang-kejang almost every night and it hurt so bad. Sampaikan tak perasan air mata mengalir sendiri, kemudian sambung tidur semula. The next day, always nak pitam and so on. Hopefully today I will get better insyaallah.


Sebenarnya saya still kekok lagi nak menaip sebab di pagi hari ni kita kan like a retarded robot. I have to reboot to keep focus and everything. Hopeffully I didn't fell asleep (as always) on my way to work. Cause I hate it! Get tired easily man I need supplement or something.







Okey that's all, will write again when my alpha-mode is back on track.

No comments:

Post a Comment